sobota, 25 lutego 2012

Pleśniak

Dzisiejszym przepisem podzieliła się ze mną moja przyjaciółka.
Idealnie trafiła w mój gust. Pierwszy raz skosztowałam kurczaka w sosie z sera pleśniowego.
Ja dodatkowo dodałam mix sałat z pomidorem i sosem ziołowym.

Składniki:
gorgonzola
śmietanka 30 %
kolorowy makaron penne
pierś z kurczaka
suszone pomidory w oleju

Pierś z kurczaka  kroimy w małe kostki , przyprawiamy solą i pieprzem. Wstawiamy wodę na makaron.
Śmietankę zagotowujemy, dodajemy rozdrobniony ser. Zagotować.
Jeśli sos nie będzie wystarczająco gęsty można zagęścić go mąką.
Suszone pomidory można pokroić  na mniejsze kawałki.

Sposób podania :
Na dno dużego naczynia rozkładamy kolorowe penne i kurczaka. Zalewamy sosem , na wierzch układamy pomidory.
Sałatę podajemy w osobnym naczyniu.




Smacznego ;))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...