sobota, 18 stycznia 2014

184. Brownie z orzechami

Bardzo rzadko piekę, gdyż mój piekarnik baaaardzo lubi przypalać mi spody ciast, babeczek i innych słodkich wypieków.

W tygodniu natknęłam się na przepis owego ciasta i stwierdziłam, że w weekend go stworzę.


Składniki:

250 g cukry trzcinowego
2 tabliczki gorzkiej czekolady po 100g
szklanka mąki pełnoziarnistej
kostka masła
5 jajek
orzechy laskowe ( według uznania)

Przygotowanie:

Masło wraz z 1,5 tabliczki czekolady rozpuszczamy  w kąpieli wodnej.
W międzyczasie ubijamy jajka, dodajemy cukier i miksujemy.

Gdy czekolada z masłem się rozpuści - odstawiamy, aby się ostudziła.

Do masy z jajek dodajemy mąki i dalej miksujemy.

Dodajemy ostudzoną masę czekoladową. Miksujemy ;)

Pół tabliczki czekolady siekamy i dodajemy do masy i mieszamy już całość łyżką.

Opcjonalnie dodajemy orzechy. Całość ponownie musimy wymieszać.

Gotową masę wylewamy na wyłożoną papierem do pieczenia formę.

Wstawiamy do piekarnika na ok. 40 minut z temperaturą 150 stopni.
Po upieczeniu odstawiamy ciasto aby ostygło..

Ja pazerna jadłam jeszcze ciepłe ;))


SMACZNEGO!! 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...