czwartek, 14 listopada 2013

177. Placki ziemniaczane i mięso mielone.


Z pozoru zwyczajny placek ziemniaczany. Ale jak się człowiek dobrze przypatrzy ( to i tak nie zauważy, że jest bez jajek  ) to zauważy, że jest nieco inny od zwyczajnych placków ziemniaczanych.

Jest inny. Bo nie jest taki chudy. jest napakowany.


a swoją masę zawdzięcza mięsu mielonemu i plastrze sera. I oczywiście przyprawom, cebuli i czosnkowi też.


  • 1 kg ziemniaków, 
  • 0,5 kg mięsa mielonego
  • mała cebulka, 
  • ząbek czosnku
  • mąka ( na oko :P )
  • dodałam nieco śmietanki 18 % słodkiej. do ziemniaków...
no wiec, ziemniaki na tarkę, do tego potarta cebula i czosnek, do tego ta śmietanka i mąka.
nastepnie mięso mielone przyprawiłam przyprawą do wieprzowinki ,
na rozgrzaną patelnię olej, na rozgrzany olej - placek.. na placek od razu mielone i ser... podpiekłam chwilę aż się placek zarumienił i nałożyłam koleją porcję ziemniaków. przewróciłam obsmażyłam i jest !



Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...