poniedziałek, 4 listopada 2013

175. Kurczak na ostro

Pozwolę sobie zacytować tekst z MH: " 100% bólu i 100% przyjemności, gdy ból minie. Spotykanie się z ostrością przypomina ciężki trening- człowiek klnie pod nosem, ale zaraz po nim jest szczęśliwy."

Czytuję MH, gdy mam pod ręką. Głównie dział PALIWO (czyt. jedzenie) i SEKS . ;)

Zainspirował mnie i mego lubego kurczak w sosie hoisin.
Niestety w sklepie nie było tego sosu, więc zastąpiliśmy go nieco innym.
Dawno nie gotowałam nic nowego, więc chętnie zabrałam się do pracy. Nawet z rozmachu umyłam naczynia! ;)

Składniki:
2 piersi z kurczaka
ostry sos
papryczka chili
2 cebule
2 czerwone papryki
garść orzechów brazylijskich
makaron 3 minutowy

Przygotowanie:
Cebulę pokroić wraz z kurczakiem, wymieszać. Dodać olej i przyprawy. Zamarynować.
Na rozgrzaną wcześniej patelnię wyłożyć mięso. Po czasie dodać paprykę. Dusić pod przykryciem,gdy zmięknie dodać sos.  W między czasie przygotować makaron według instrukcji na opakowaniu.

Wyłożyć na talerz makaron, polać sosem i dodać pokruszone orzeszki brazylijskie.




1 komentarz:

  1. Oj, to będzie coś dla mojego faceta, bo on najchętniej jadłby żyletki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...