niedziela, 24 listopada 2013

180. Domowy burger

Ogólnie nie przepadam za burgerami. Z reguły mnie mdli po mięsie. Kiedyś jadłam burgery wege.
Modyfikować można według własnych upodobań.

Do mojego burgera potrzebowałam:

mięso mielone
bułki u mnie chleb
cebula
ogórek
pomidor
sałata
majonez, ketchup

Przygotować kotlety mielone  wraz z pokrojoną cebulką i upiec je w piekarniku.
Można też zapiec delikatnie bułki, aby były chrupkie.
Posmarować bułki sosem majonezowo-ketchupowym, następnie wyłożyć sałatę, kotlet i warzywa.

Można jeść. ;)




4 komentarze:

  1. ooo, domowy burger, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę wersję z soczewicy albo innych warzyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć dziewczyny :) to jeszcze raz ja :) Zapraszam serdecznie na moje pierwsze Candy konkurs :) http://kociolekmeni.blogspot.co.uk/2013/11/candy-u-meni.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...