poniedziałek, 5 listopada 2012

30. Makaron pełnoziarnisty z brokułami i szynką w sosie śmietanowo-serowym

Moja przyjaciółka Ola sprzedała mi ten przepis. Zapomniałam jedynie dodać pieczarek. Jednak ta kombinacja też jest dobra. ;)
Składniki na sos:
śmietanka 30%
2 serki topione śmietankowe
szynka

Gotujemy  brokuły - ja dodaję trochę soli i cukru do smaku.
W drugim garnku przygotowujemy sos. Wlewamy śmietankę do tego serki topione - najlepiej rozdrobnione,aby szybciej się rozpuściły. Dodajemy pieprz ziołowy i na koniec pokrojoną w kosteczkę szynkę.
W trzecim zaś garnku gotujemy makaron - taki jaki lubimy. Ja akurat wykorzystałam ten co miałam-świderki.
Wykładamy na talerz makaron, nakładamy brokuły, zalewamy sosem. Gotowe. ;))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...