środa, 17 lipca 2013

149. Sałata z bobem, krewetkami i truskawkami...



Kiedy pierwszy raz zobaczyłam tą sałatkę od razu wiedziałam, że musże ją zrobić, przecież uwielbiam bób! 
A zapoznała mnie z jej widokiem Ania - autorka tego bloga :)
jednak z racji tego, że przyjechała moja ciężarna siostra musiałam zmodyfikować trochę przepis - wiadomo ciąża. 

Przepis na sałatkę taki prosty, że aż prawie nie wymaga napisania co potrzeba ;)

No ale napiszę, więc potrzeba:

  • bób
  • krewetki - u nas były koktajlowe
  • kilka truskawek
  • sałata lodowa
  • garść posiekanego koperku
  • 3 ząbki czosnku
  • łyka masła
  • sos koperkowo-ziołowy

 Na początku gotujemy bób. Następnie obieramy ( w sumie nie musimy ale siostra obrała :) ) 
Podsmażamy krewetki na maśle, dodajemy posiekany czosnek i na samym końcu koperek.
Na porwanej sałacie lodowej kładziemy bób i krewetki, do tego truskawki polewamy sosem i gotowe ;)

Prawa, że proste ?
Proste, ale za to baaardzo smaczne i mega syte ;)




A teraz rozbolała mnie głowa i mam ochotę położyć się spać... 



1 komentarz:

  1. Dziękuję i cieszę się, że moja sałatka zainspirowała przemiłą kucharkę :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...