wtorek, 23 lipca 2013

153. Kasza jaglana z bananem i miodem



Jadacie kaszę jaglaną? 
Ja kiedyś kupiłam ją przez przypadek. I tak leżała w szufladzie. 
Przymierzałam się do niej kilka razy no ale zawsze coś innego wygrywało. 
Teraz żałuję, że nie przygotowywałam jej wcześniej!

Jeszcze wczoraj z ciekawości poczytałam o właściwościach tej kaszy i jestem zachwycona nią.
Dziś przygotowałam na śniadanie! I POKOCHAŁAM JĄ! 

Wiecie coś o tej kaszy?
Jeśli nie wiecie w sumie nic poza tym, że jest zdrowa... to zapraszam do poczytania..!

I smakowania!
  • szklanka kaszy jaglanej
  • 2 szklanki wody
  • łyżka masła 
  • 2 banany 
  • 2 łyżki miodu
Przygotowanie. 
Do gotującej się wody z odrobiną soli dodajemy szklankę kaszy jaglanej.
Gotujemy do czasu aż wypije całą wodę - na małym ogniu.
Kiedy już nie będzie wody, dodajemy masło, pokrojone w plastry banany i miód. Chwilę razem gotujemy i gotowe!

SMACZNEGO! :)




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...