wtorek, 23 lipca 2013

154. Sałata z krewetkami, pomarańczą i orzeszkami

W niedzielę byłam w naleśnikarni Manekin w Gdańsku. Jadłam tam sałatkę z krewetkami.
 Wczoraj też tam zawitałam, ale zamówiłam sobie sałatkę z kurczakiem. 
W Manekinie można naprawdę smacznie zjeść i do tego ceny nie są wygórowane.

Dziś zrobiłam nieco inną sałatkę w domu.

Składniki na 2 porcje:
mix sałat
garść orzeszków
1 pomarańcza
kilka pomidorków koktajlowych
250 g krewetek
czosnek, cebula, pieprz

Przygotowanie:
Usuwamy skorupki z krewetek. Razem czosnkiem i cebulą smażymy na maśle. Pomidorki przekrajamy na pół. Z pomarańcza usuwamy biały błonki.

Na talerz wykładamy sałatę, pomidorki, pomarańcze, a następnie krewetki. Posypujemy orzeszkami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...