czwartek, 19 września 2013

164. Makaron ze szpinakiem w sosie śmietanowym z serem pleśniowym.





W drodze ze stolicy naszła mnie ochota na taki właśnie obiad... Miało być szybko, ale nie fast foodowo. 
Przygotowanie mi tego obiadu zajeło tyle czasu co ugotowanie makaronu. 
A więc ekspres. 

Kiedy makaron się gotował, przygotowałam sos śmietanowy ze śmietanki 30 %,u mnie była to niepełna szklanka śmietanki...
kiedy się zagotowała, dodałam do niej sera pleśniowego... Oczywiście nie cały trójkąt a odcięłam jego wierzchołek.. ja wiem.. jakoś tak z 3 cm. ;)

To jedna porcja. :)

Garść liści szpinaku przepłukałam i mokry wsadziłam do garnka, kiedy zwiotczał, odcedziłam go i delikatnie osoliłam.

Makaron gotowy, na to sos i przygotowany szpinak. 
Jeszcze tylko odrobina sera mozzarella i gotowe ;)


  • makaron
  • ser pleśniowy
  • śmietanka 30 %
  • ser do posypania 
  • szpinak świeży

1 komentarz:

  1. Witam,
    Nie mogę znaleźć Twojego adresu mailowego na blogu a zależy mi na kontakcie w sprawie współpracy. Prośba o kontakt na: kontakt@blog-media.pl
    Pozdrawiam
    Ania z BLOGmedia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...