niedziela, 29 września 2013

167. Zupa marchewkowa z mięsnymi pulpecikami i serem.

Może to nie jest zupa która podbiła by serca Masterchef 'ów ale zdecydowanie podbiła serce największego niejadka. Który na widok czegoś nowego jeszcze nie siedzą przy stole, nie podniósł nawet łyżki a już nie wspomnę o tym, że jeszcze nawet nie posmakował a twierdzi, że już nie lubi! - Mojego syna!

Syn mój nie znosi marchewki ( tak twierdzi... ) miał nawet w przedszkolu przez jakiś czas taki nastrój na niejedzenie wszystkiego co dotyka marchewki, nawet tego co obok niej leży.
Mięso? Mięsa również twierdzi, że nie lubi. " Tylko te nieostre z McDonald ' u. "
Mielone mięso zje, ale tylko pod postacią właśnie kotletów mielonych albo pulpetów i to też nie zawsze...

Więc jak zrobiłam tą zupę ,że on ją zjadł?


  • 4 marchewki
  • 1 pietruszka 
  • 1/2 selera
  • kawałek pora
  • 4 duże ziemniaki
  • 500 g mięsa mielonego
  • jajo
  • otręby pszenne i kasza manna. 
  • przyprawy jakie kto lubi :) ( sól, pieprz, curry, papryka ostra
  • ser żółty i pleśniowy 
  • 2 kostki rosołowe
Warzywa umyłam i obrałam, wrzuciłam do garnka z 2 kostkami rosołowymi. Dodałam pokrojone ziemniaki. 
Kiedy ziemniaki były już miękkie dodałam mięsne kulki.

Zrobiłam je jak zwykłe pulpety, tyle tylko, że zamiast bułki tartej dodałam otręby i kaszę manną.
Dodałam pulpeciki to zupy.

Kiedy się ugotowały, wyciągnęłam je oraz kilka ziemniaków. Warzywa przełożyłam do blendera dodałam wywaru, w takich proporcjach by powstał krem.

I to tyle!

Szybko i smacznie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...