wtorek, 11 lutego 2014

189. Sok wielowarzywny

W ramach racjonalnego odżywiania stwierdziłam, że przygotuję sobie sok wielowarzywny.

Nie wiem czy wytrzymałabym tylko na sokach przez kilka dni dla oczyszczenia organizmu.

Nie próbuję na razie. ;)

Soki można modyfikować według własnych upodobań.

Ja dodałam do mojego soku następujące składniki:

2 pomidory
kawałek selera
jabłko
korzeń pietruszki
natkę pietruszki
oregano, bazylia, szczyptę chili

Przygotowanie:
Jabłko obrać ze skórki.
Pomidory sparzyć.
Wszystkie warzywa pokroić i zblendować.

Dolać wody.

Doprawić do smaku.




1 komentarz:

  1. Wiosna się zbliża i też powinnam wprowadzić zdrowszy jadłospis.

    Może weźmiesz udział w moim blogowym konkursie. Wszystko o tutaj: http://limonkowy.blogspot.com/2014/01/gotuj-z-limonkowym-konkurs.html. Będzie mi bardzo miło :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...