piątek, 14 czerwca 2013

132. Ciasto z jabłkiem i bananem.

Już rano obudziłam się z zamiarem upieczenia czegoś... to przez tą pogodę. Było ciepło, a dziś w sumie 20 st. pokazuje termometr ( aż wierzyć się nie chce.. ) ale bardzo wieje i jest szaro. Więc nic tylko siedzieć pod kocem i jeść...

Nałożyłam już synkowi... zjadł i mówi : "Poproszę dokładki ... " 

Zrobiłam najzwyklejsze ciasto. 
Bez szaleństw, kremów, galaretek. 
Przygotowanie zajęło mi ( w sumie nie mi, a memu robotowi ^^ ) dosłownie tyle ile potrzebują składniki by się połączyć. 


  • 4 jajka
  • 3/4 szklanki cukru
  • opakowanie cukru waniliowego
  • 1,5 szklanki mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • pół szklanki oleju
  • Jabłko 
  • 2 banany
Jajka zmiksować z cukrem, dodać cukier waniliowy, następnie mąkę i proszek do pieczenia i na końcu olej. Chwilę miksować. 
Wyłożyć na tortownicę.
Jabłko i banany obrać i pokroić w plastry, ułożyć na wierzchu.

Piec przez 45 minut w temp. 180 st.



Prawie padło łupem psa. Usiłował ściągnąć ciasto z blatu! ! ! Uwielbia jabłka.








2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...