poniedziałek, 24 czerwca 2013

137. Tortilla z krewetkami i serem pleśniowym

Urlop się skończył, więc zawitałam ponownie do kuchni. Za oknem piękne słoneczko, aż nie chce się siedzieć w domu. W pracy wypiłam 4 szklanki koktajlu truskawkowego. Za niecały kilgoram zapłaciłam 5,50zł. Jednak w mieście jest drożej. ;/  

Samymi truskawkami człowiek nie żyje, więc już w weekend obmyślałam, co zrobię do jedzenia jak tylko wrócę do swoich garnków.. ;) I wymyśliłam... i setki razy modyfikowałam .. ;)


A do dzisiejszej obiadokolacji kupiłam:
placki pszenne 4szt.
szpinak baby
papryka
pomidorki koktajlowe
ser pleśniowy
5 średnich pieczarek
250g krewetek koktajlowych
cebula
mały jogurt naturalny
czosnek
oregano, sos sojowy

Przygotowanie:
Na rozgrzanej patelni zeszklić cebulę, dodać krewetki,a następnie czosnek. Przyprawić do smaku.

Pieczarki pokroić w plastry, podsmażyć wraz z sosem sojowym i pieprzem.

Szpinak umyć i oderwać ogonki.

Warzywa i ser pokroić w paski.

Jogurt wymieszać z czosnkiem przyciśniętym przez praskę i dodać oregano.


 Placek posmarować sosem, następnie ułożyć szpinak.
 Następnie wyłożyć pieczarki...
 ... i pomidorki
.. za nimi w kolejce ustawiają się krewetki i ser... 
 ..papryka też już chce być zjedzona..
 .. trzeba zawinąć.. 
 .. mnie się udało, a Wam? :))



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...