niedziela, 9 czerwca 2013

130. Ciasteczkowa tarta z masą krówkową...

Uf, weekend cały na powietrzu, lubię to bardzo! 
Lubię też dobrze zjeść, ale nie byle jak, nie ciągle to samo!

Obiad, ciasto.
Miało być szybko, jednak rozłożyło się w czasie, obiad był w porze popołudniowej kawy, a ciasto na kolacje. Jak nigdy. Dla dzieci. :)

No ale raz nie zawsze :)

Więc na obiad była włoska pizza, a ciasto miało być, bez pieczenia. 
Znalazłam je na lubianym blogu. :)

Zmieniłam tylko ciastka z polecanych przez autorkę na ciastka holenderskie. 
Zamiast 4 bananów miałam 2. A w gruncie rzeczy to jednego bo jednego zjadła córka podczas gdy ubijała się śmietana ;)


Pychotka! 
Mega słodycz! Grzechu warty deser. ! A jutro będę spalała kcal.

Składniki:
  • opakowanie ciastek holenderski w mlecznej czekoladzie
  • 70 g masła, miękkiego
  • 1 puszka masy krówkowej 400 g
  • 180 g czekolady, rozpuszczonej
  • 250 ml śmietany kremówki, schłodzonej
  • 1,5 łyżki cukru
  • banan i truskawki 
Ciastka holenderskie pokruszyłam najdrobniej jak się dało, a po dodaniu masła wymieszałam i powstała konsystencja mokrego piasku.
Przełożyłam to do formy na tartę i umieściłam w lodówce.

Następnie, rozpuściłam tabliczkę czekolady mlecznej i dodałam puszkę masy krówkowej.
Wyłożyłam to na ciasteczkowy spód. 
Kiedy masa się zastygła ( pewnie rano będzie jeszcze lepsza... )
Ubiłam śmietankę dodając pod koniec cukier i wmieszałam w to pokrojone w plasterki banany i truskawki.


 Mniaam!






4 komentarze:

  1. Piękna, przesmaczna no i z ukochanymi truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniami, musiało smakować obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakowało! ale dziś rano było jeszcze lepsze niż wczoraj wieczorem! ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...