piątek, 1 marca 2013

60. Ekspresowa zupa marchewkowa

Mimo tego, że poranek aż do pory obiadowej spędziłam w kuchni na przygotowywaniu ciasta i tortu... to nie zapomniałam o obiedzie.. ;)

Początkowo miało być to raczej coś naleśnikowego, ale zasłodzona smakowaniem mas do ciast oraz podjadaniu orzechów laskowych i migdałów stwierdziłam, że lepiej jeśli będzie to coś warzywnego bądź owocowego. Placki z bananami?
Też nie...

Więc ZUPA. Ekspresowa.

Migusiem wyciągnęłam z lodówki
  •  3 duże marchewki,
  •  kawałek pora, 
  • kawałek selera i pietruszki
  • 2 ząbki czosnku
  • połowę średniej cebuli 
Do tego... 
  • 2 łyżki masła
  • 500 ml bulionu
  • pół łyżeczki przyprawy curry
  • odrobina śmietany 30%
  • i kleks jogurtu naturalnego na koniec i trochę koperku.
  • dwie tostowe grzanki ;)
 Pokroiłam posiekałam wrzuciłam na 2 łyżki masła.. Poddusiłam, dolałam bulion... Doprawiłam przyprawą Curry, zagotowałam aż warzywka zmiękły. Wszystko zblęnderowane udekorowałam już na talerzu kleksem z jogurtu naturalnego i koperkiem!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...