czwartek, 14 marca 2013

65. Babeczka z owocami i bezą.

Do kawki idealna.
 Przypomina trochę mini szarlotkę. 
Bardzo proste i szybkie w przygotowaniu. :) 

  • szklanka mąki ( dałam pół szklanki zwykłej i pół mąki grahamkowej )
  • pół szklanki oleju
  • 1 jajko
  • kubeczek jogurtu naturalnego
  • szczypta soli
  • łyżeczka proszku do pieczenia ( tu nie dałam, zapomniałam... :) )
  • pół szklanki cukru pudru
  • duże jabłko i gruszka
  • cynamon 
  • 2 białka
  • cukier według uznania co by beza była słodka

Mąkę, olej, jajko, jogurt, cukier puder, sól i proszek do pieczenia wymieszać na jednolitą masę.
Zetrzeć jabłko i gruszkę obsypać cynamonem ( opcjonalnie cukrem ). Dobrze jest owoce trochę odcedzić od soku.  Białka ubić ja sztywną pianę dodając cukier. 

Masę przekładać do papilotek, na to owoce a na górę bezę.
Piec 30 minut w temp. 180 st.

Jeśli beda za mało słodnie posypać cukrem pudrem.:)

Moja beza oklapła, ktoś zaglądał do piekących się babeczek, otwierając drzwiczki piekarnika..;/



 

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...