wtorek, 26 marca 2013

73. Babeczki czekoladowe z marmoladą i nutellą

W sobotę był urodziny mojego synka. To już 4 lata... ah. jak ten czas leci. ;)
Dzieci i dorośli przepadają za czekoladą, więc oprócz tortu który zrobiłam moja koleżanka, jest w tym najlepsza, był Maminy Sernik i babeczki czekoladowe. ;)

Nie są jakieś bardzo skomplikowane ale za to jakie pyszne!! ;) 
Tak bardzo pyszne,że nie zjadłam ani jednej bo rozeszły się migiem. <3

Potrzebne nam będą :


  • szklanka mąki pszennej
  • 2 łyżki kakao
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • łyżeczka płaska sody oczyszczonej
  • 100 g tabliczka gorzkiej czekolady
  • 2 jajka
  • 200 ml kwaśnej śmietany
  • pół szklanki cukru najlepiej cukru pudru
  • 50 ml oleju
  • marmolada 
  • nutella

Sypkie produkty mieszać ze sobą( mąkę, kakao, proszek do pieczenia, soda , cukier)
Jajka "rozbełtać" dodać do nich śmietanę i olej. Przełożyć do suchych składników, dodać drobno posiekaną czekoladę, wszystko wymieszać.

Przełożyć do papilotek po łyżce, później nałożyć łyżeczkę marmolady i zaś łyżkę masy.

Piec 25 minut w temp. 180 st.

Kiedy babeczki ostygnął, rozpuścić w kąpieli wodnej pół szklanki nutelli. Płynną nutellę nakładać na babeczki. Wstawić do lodówki.




6 komentarzy:

  1. no no, fajne babeczki, w sam raz dla czokoholików :)))
    pozdrawiam i czekam na kolejne fajne przepisy,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, moja wielbiąca czekoladę rodzinka zjadała je tak szybko jak szybko je zrobiłam.
      Kolejny czekoladowy post już jest - dodany właśnie przez Emi :)

      Usuń
  2. Wyglądają zachwycająco :) Zjadłabym i to nie jedną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to do dzieła! ;) I proszę się podzielić nimi na zdjęciu :)

      Olie.

      Usuń
  3. Dziękuję.
    smakują również cudownie ;D

    Olie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...