środa, 27 marca 2013

74. Tagliatelle z brokułami i pistacjami

Makaron lubię. Wiadomo. Smak brokuła też  jest mi znany- nie od dziś. ;) Przeglądałam  bloga w poszukiwaniu obiadowych inspiracji. Spodobały mi się orzeszki z brokułami. Jednak orzeszków nie posiadałam, więc zmodyfikowałam przepis i dodałam pistacje. Co raz bardziej podobają mi się orzechy w potrawach. To małe urozmaicenie łatwych i już wcześniej nam znanych dań.

Składniki na ok.4-5 porcji:
1 brokuł
śmietanka 30%
pół kostki rosołowej
pieczarki ( według upodobań)
kawałek ulubiona sera- odważyłabym się nawet dodać parmezan, użyłam zwykłego, bo taki miałam w lodówce
makaron tagliatelle
garść pistacji
sól, pieprz

Przygotowanie:
1.Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu. Pieczarki pokroić w talarki i przesmażyć, przyprawić.
Brokuła ugotować. Ja go troszkę słodzę. ;) Ser potarkować. Pistacje rozdrobnić.

2.W małej ilości wody rozpuścić kostkę rosołową. Do wywaru wlać śmietankę. Zagotować. Ugotowany brokuł rozdrobnić. Makaron odcedzić i dodać do śmietanki,potem brokuł. Wymieszać.

3.Wyłożyć na talerz makaron z sosem, potem pieczarki, posypać startym serem i na wierzch wyłożyć pistacje.

Smacznego ;))



Czas przygotowania: ok.30min
Poziom trudności: łatwy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...