piątek, 15 marca 2013

66. Trufle kawowe z orzechem laskowym

Muszę przyznać, że były smaczne, lecz wykonanie ich nie było dla mnie już takie rewelacyjne.
Jednak nie chcę nikogo zniechęcać. Jeśli macie czas (masa musi postać całą noc w lodówce) i chęci na te słodkości to podaję przepis..

Składniki:
150g czekolady do masy i 150 g do polewy , ja wykorzystałam mleczną
250g mascarpone
1,5 łyżki kawy rozpuszczalnej
orzechy laskowe lub inne (według uznania, sypałam na oko;))

Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Serek mascarpone miksujemy - bardzo krótko. Kawę rozpuszczamy w 1 łyżce wody. Wystudź i dodaj do serka.  Wymieszaj.
Do masy dodajemy lekko przestudzoną czekoladę.Krótko zmiksować, dodać orzechy. ( ja pokruszyłam je)
Schłodzić w lodówce aż do momentu gdy będzie można uformować trufelki.

Schłodzone trufle zanurzamy w rozpuszczonej czekoladzie, schłodzić. Można udekorować . ;)



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...