wtorek, 9 kwietnia 2013

85. Tarta z brokułami i mozarellą

Wykorzystałam dziś ciasto francuskie zamiast kruchego. Niestety nie za bardzo mi ono wychodzi , a i czasu mało między pracą a treningiem. Ciasto francuskie to opcja dla zabieganych- też dla mnie w tygodniu.
Uważam, że i tak jest smaczne. Uwielbiam ciasto francuskie na słodko i słono. ;)

Składniki:
opakowanie brokuł mrożonych lub jeden świeży 
pudełko małej śmietany
2 ząbki czosnku
2 jajka
kulka mozarelli
sól, pieprz

Przygotowanie:
1.Brokuły rozdrobnić na różyczki i ugotować.
2. Śmietanę wymieszać z jajkami dodać sól, pieprz i czosnek wyciśnięty przez praskę.
3. Ciasto francuskie wyłożyć na formę do tarty ,  na ciasto ugotowane brokuły. Powtykać kawałki mozarelli między brokuły. Można także wyłożyć ją na wierzch.
4. Zapiekać w rozgrzanym piekarniku ( 180stopni ) przez pół godziny.

Poziom trudności: łatwy
Czas przygotowania: 20 minut -  bez pieczenia




3 komentarze:

  1. Wygląda naprawdę apetycznie:) Mogę zapytać, jak się "sprawuje" silikonowa forma? ;) Też mam podobną, ale jeszcze z niej nie korzystałam i jestem ciekawa, co na jej temat myślisz ;)

    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie.;)) fajna forma do tarty jest w ikei..z wyjmowanym spodem ;) mam tez silikonowa mate na ktorej mozna rozwalkowywac ciasto i piec .. polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkie i bardzo apetyczne danie. Podoba mi się ta propozycja i chętnie podpatrzę pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...