poniedziałek, 22 kwietnia 2013

92. Francuskie naleśniki z pieczarkami i sosem serowym.

Naleśniki, naleśniki... któż z nas ich nie lubi. Dzieci zazwyczaj wolą na słodko, konfitury, czekolada...
a my dorośli mięsne, warzywne...

Przepisów na naleśniki cała masa. W sumie receptura przeważnie ta sama, ale ilości składników przeważnie różna.

Ja robiłam takie tradycyjne zawsze, przejadły mi się.
Zapragnęłam czegoś innego!

A, że w lidlu tydzień francuski to stwierdziłam, że może coś francuskiego? Do sklepu kawał drogi więc przeszukałam internet co tam polecają francuskiego.

I są. Inne niż wszystkie. Pyszne. Mega delikatne...


  • szklanka mąki pszennej
  • 2/3 szklanki zimnego mleka
  • 2/3 szklanki zimnej wody
  • 3 jajka
  • szczypta soli 
  • 3 łyżki masła roztopionego
Wymieszać odstawić na 30 minut do lodówki.
Usmażyć i gotowe ! )

Sos serowy :  Śmietanka 30 % i serek topiony SEROWY :D

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...