sobota, 27 kwietnia 2013

96. Tortilla z kurczakiem i pesto

Wracam do domu..
Jestem głodna..
Nie chce mi się iść do sklepu..
Co mam w lodówce? W zamrażalce przymarza pierś z kurczaka..
Dobrze czasami robić zapasy.

Wynalazłam:
pierś z kurczaka
resztki pesto 
mozarelle
pomidora 
placki pszenne

Oj przypomniały mi się wakacje we Włoszech. W ogródku pod domem rosły sobie przepyszne pomidorki, papryczki, świeże zioła. 

Śniadania na słodko. Latte z ciastkiem. Późnymi wieczorami, gdy robiło się chłodno piliśmy wino i jedliśmy makarony i pizzę ..  <3 Wstawiam Wam nawet moje zdjęcie - rok 2009. ;))

Wracam już do teraźniejszości.. ;))

Przygotowanie:
Pierś pokroić w paseczki. Zrobić marynatę z oliwy , słodkiej oraz ostrej papryki- proporcje według uznania.  Dodać pierś.Wstawić na chwilę do lodówki. Usmażyć.

Mozarellę i pomidora pokroić w plastry. Placek tortilli posmarować pesto. Wyłożyć kurczaka, mozarellę i pomidory.

Zawinąć i podsmażyć na patelni.
Podawać przekrojone na pół. Baardzo łatwe to jest. ;))



1 komentarz:

  1. zamrażarce...pisze się: "zamrażarce" nie "zamrażalce",ponieważ się zamraża a nie zamlaża...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...