wtorek, 21 maja 2013

114. Kurczak z zielonym pesto, warzywami i rukolą

Zastanawiałam się, co dziś stworzyć na obiad. Chciałam zrobić kurczaka z sosem sojowym, ale w sklepie zmieniłam zdanie.;)
Inspirowałam się tylko własnymi kubkami smakowymi. ;)


Tak, więc kupiłam :

2 piersi z kurczaka
zielone pesto
mały jogurt naturalny
papryka
2 marchewki
garść rukoli- opcjonalnie.
makaron
czosnek

Przygotowanie:

Czosnek pokroić w plasterki.Paprykę ,marchewkę i pierś pokroić w paski. Do miseczki z oliwą dodać paprykę słodką i ostrą, następnie pierś i czosnek.

Usmażyć pierś, dodać paprykę i marchewkę. Dusić pod przykryciem aż warzywa będą miękkie. Wymieszać pesto z kubeczkiem jogurtu naturalnego i dodać pod koniec do warzyw.

Wyłożyć na makaron, posypać mieszanką serów twardych i rukolą.


Czas przygotowania: 30min
Poziom trudności: łatwy


2 komentarze:

  1. ostatnio dodałam śmietanę do pesto. następnym razem dodam jogurt. będzie bardziej fit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka, pychotka:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...