piątek, 17 maja 2013

109. Owocowo - dzieciowo. :)

Zbliża się dzień dziecka. Jakieś Kinder party? 
 Obok smacznych galaretek z owocami, przekąsek dzieciowych, lodów...
 urozmaiceniem będą koktajle i smaczne owocowe deserki ;)

Oby pogoda 1 czerwca była taka jak dziś. 

Wybrałam się z córką do miasteczka naszego po zakupy. 
Owoce w naszym wiejskim warzywniaku wołały do mnie z półki.
Zatem kupiłam ulubione przez moje dzieci truskawki, banany, jabłka i arbuza. 

Jak tylko wróciłyśmy do domu zabrałam się za przygotowanie czegoś dla smyków ;)

Uraczyłam młodą przed drzemką truskawkami z bananami i naturalnym jogurtem.

A w lodówce chłodzi się koktajl z truskawek, jabłek i bananów. 
Nie muszę pisać "receptury" tworzenia, prawda? ;)





I mój ulubiony! ;)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...