środa, 29 maja 2013

125. Pierś z kurczaka w marynacie sojowo-imbirowej z warzywami

Gdy robiłam marynatę do kurczaka, to zachciało mi się sushi. Na szczęście sushi już w piątek.. ;) Ufff. ;)
Po wczorajszym obiedzie zostały mi warzywa, więc wykorzystałam do dzisiejszego obiadu. Sos sojowy pozostał po Party Sushi, więc wszystko miałam w lodówce.

Składniki:
pierś z kurczaka
imbir
sos sojowy
2 marchewki
pół cukinii
makaron

Przygotowanie:
Imbir zetrzeć na tarce. Pierś pokroić w kostkę dodać do niej imbir i sos sojowy. Odstawić do lodówki chociaż na pół godziny.
Marchewkę pokroić w paski, cukinię w talarki.
Na rozgrzaną patelnię wyłożyć pierś, a następnie warzywa. Dusić pod przykryciem.
W między czasie ugotować makaron.

Wyłożyć na talerz makaron. Można polać go jeszcze sosem. Na wierzch warzywa z kurczakiem.

SMACZNEGO! ;))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...