środa, 22 maja 2013

116. Tarta z gruszką, bitą śmietaną i malinkami.

Macie swój ulubiony magazyn o  kucharzeniu? 
Ja mam ... " KUCHNIA - Magazyn dla smakoszy"
 I chociaż często mam tak, że po przeczytaniu gazety mówię sobię " O! to zrobię na coś tam... " " a to, na too... " " ooo muszę to zrobić... " - to zazwyczaj odkładam gazetę do szuflady z zamiarem sięgnięcia do niej jak już będzie " ten czas". Owy czas nadchodzi, a ja przygotowuje coś innego niż zaplanowałam... 
Nie potrafię nad tym zapanować... 

Ale razu któregoś zapadł mi w głowie taki przepis.! Własnie z tej gazety.
Pamiętam, że dostałam wtedy gruszki od teścia mego. I zrobiłam to! 
To była moja druga tarta w życiu! I to taka, że miałam ochotę zjeść całą na raz... a przecież musiałam się podzielić z moimi domownikami. ;)

A żeby nie była goła i wesoła to dodatkowo położyłam na nią bitą śmietanę i ozdobiłam malinami. Uczta dla podniebienia! 

A wyszło mi tak :


Prawda, że smacznie? :)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...